زمانی که ستاره انگلیسی متقاعد شد که به آرسنال بپیوندد

زمانی که ستاره انگلیسی متقاعد شد که به آرسنال بپیوندد

پایگاه خبری فوتبالی – دکلان رایس کاپیتان وستهم پس از باخت 1-3 وستهم مقابل آرسنال در ورزشگاه امارات از عملکرد این تیم شگفت زده شده بود.

به گزارش فوتبالی، دربی لندن در فصل گذشته اولین بازی تیم آرسنال پی از وقفه بازی‌های جام جهانی قطر به شمار می‌رفت. توپچی‌ها برای حفظ فاصله خود در صدر جدول نیاز به برد در این بازی داشتند اما با گل زودهنگام سعید بن رحما از روی نقطه پنالتی در اوایل بازی در این مسیر با مشکلی جدی روبرو شدند. با شروع نیمه دوم آرسنال آغازی بی رحمانه داشت و با سه گل بوکایو ساکا، گابریل مارتینلی و ادی انکتیا که با فاصله کم به ثمر رسیدند برتری خود را در آن بازی رقم زدند.

به نقل از CBS Sports ، رایس در آن بازی توسط تیم آرسنال از بازی خارج شده بود و می‌توانست چیز جدیدی که زیر نظر میکل آرتتا در حال ساخته شدن است را مشاهده کند. او در مصاحبه پس از بازی این موضوع را عنوان کرد که تیم جوان آرسنال همه عوامل لازم جهت به چالش کشیدن منچستر سیتی طی کورس قهرمانی لیگ برتر را دارد. او در این مصاحبه در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه ایا آرسنال می‌تواند به روند خود ادامه دهد و به 19 سال دوری از جام لیگ جزیره پایان دهد گفت:" 100 درصد! آن‌ها تیم با کیفیتی هستند و می‌توانید ببینید که به خوبی هدایت شده اند. آن‌ها ترکیبی جوان با استعدادهای تهاجمی بسیار در اختیار دارند و می‌توانند کل مسیر را طی کنند، از این بابت مطمئن باشید."

به نظر می‌رسد اولین جایی که او به پیوستن به تیم آرسنال و کار کردن زیر نظر میکل آرتتا قانع شده بود آن بازی بود و حالا دکلان رایس در یک قدمی توپچی شدن قرار دارد.

2102