تکذیب شایعات پیوستن ستاره چلسی به اتلتیکو مادرید

تکذیب شایعات پیوستن ستاره چلسی به اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو دومینگز ایجنت مارک کوکوریا، ستاره اسپانیایی چلسی تمامی اخبار پیوستن موکلش به اتلتیکو مادرید را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه چلسی به خاطر 600 میلیون خرجی که در دو پنجره نقل و انتقالاتی گذشته انجام داده، در این تابستان مجبور به فروش تعداد زیادی از بازیکنانش شده است. آن‌ها انگولو کانته، کالیدو کولیبالی، ادوارد مندی، متئو کواچیچ، روبن لوفتوس چیک و کای هاورتز را فروخته‌اند و حالا آینده دیگر بازیکنان همچون کریستین پولیسیچ، مارک کوکوریا و پیرامریک اوبامیانگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به نقل از سایت گل، حالا صبح روز جمعه اخباری مبنی بر اینکه چلسی دو بازیکن خودش، یعنی سزار آزپیلیکوئتا و مارک کوکوریا را به اتلتیکو مادرید پیشنهاد داده، منتشر شد. البته سزار آزپیلیکوئتا که کاپیتان آبی‌های لندن در فصل گذشته بود در یک قدمی روخی بلانکوس قرار دارد، اما قضیه کوکوریا متفاوت است. 

فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات فاش کرد که آلوارو دومینگز ایجنت کوکوریا، تمامی این اخبار را کذب محض دانست و به احتمال فراوان، کوکوریا یک فصل دیگر در استمفوردبریج توپ خواهد زد.

کوکوریا 24 ساله در تابستان گذشته از برایتون با مبلغ 50 میلیون پوند خریداری شد و در 33 بازی با پیراهن چلسی به میدان رفت.

4416