واکنش سیمئونه به قهرمانی اتلتیکو مادرید در لالیگا

واکنش سیمئونه به قهرمانی اتلتیکو مادرید در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه آرژانتینی به شدت از عملکرد بازیکنانش در این فصل راضی بوده و معتقد است که امسال یکی از بهترین فصل‌ها برای قهرمان شدن بود. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه روخی بلانکوس موفق شد با کامبک زدن جلو وایادولید، یازدهمین قهرمانی خود در لالیگا را جشن بگیرد و بالاتر از رئال مادرید و بارسلونا، در صدر جدول بایستد.

به نقل از سایت مارکا، سیمئونه پس از پایان بازی گفت: "من برای خیلی از مردم خوشحالم. امسال، سال بسیار عجیبی بود. خیلی از مردم، مشکلات زیادی به خاطر ویروس کرونا داشتند، اما اتلتیکو توانست در این فصل عجیب، قهرمان شود. فصل سرسختی بود، همچون تاریخ باشگاه ما. یکی از بهترین سال‌هایی بود که می‎‌توانستیم در آن قهرمان شویم."

اتلتیکو پیش از این یک بار دیگر نیز زیر نظر سیمئونه در سال 2014 قهرمان لالیگا شده بود. حال این سرمربی آرژانتینی معتقد است که این دو قهرمانی، تفاوت‌های زیادی با یک دیگر دارند. 

"آن‌ها متفاوت هستند، حس و حال متفاوتی هم داشتند. جهان در حال سپری کردن اوضاع بسیار بدی است و من امیدوارم که ما توانسته باشیم به خیلی از مردم، دلیل خوشحالی بدهیم. 32 هفته در صدر ماندن، کار بسیار بزرگی است. من خیلی خوشحالم. ما تیمی بودیم که از اول فصل، یک هدف را دنبال کردیم."

4416