ادعای رومانو؛ کاپیتان چلسی به اتلتیکو مادرید پیوست

ادعای رومانو؛ کاپیتان چلسی به اتلتیکو مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات اعلام کرد که سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان چلسی با قراردادی دو ساله به اتلتیکو مادرید خواهد پیوست تا بدین ترتیب روخی بلانکوس این مدافع اسپانیایی را از اینتر هایجک کند.

به گزارش فوتبالی، سزار آزپیلیکوئتا در سال 2012 از مارسی به چلسی پیوست و توانست 2 بار قهرمان لیگ برتر انگلیس، قهرمان چمپیونز لیگ، قهرمان لیگ کاپ، اف ای کاپ و جام باشگاه‌های جهان شود و همچنین دو بار لیگ اروپا را فتح کند. در حقیقت می توان گفت که آزپیلیکوئتا در لباس چلسی توانست به تمامی افتخارات ممکن برسد. همچنین کاپیتان اسپانیایی، 508 بار با پیراهن این باشگاه به میدان رفت.

رسانه‌های ایتالیایی هفته قبل ادعا کردند که سزار آزپیلیکوئتا مورد توجه سران اینتر قرار گرفته و چند جلسه نیز برگزار کرده و به احتمال فراوان، فصل آینده پیراهن اینتر را برتن خواهد کرد که البته رومانو نیز این خبر را تایید کرد، اما ورود ناگهانی اتلتیکو مادرید باعث شد تا همه چیز تغییر کند.

حالا رومانو می گوید که سزار آزپیلیکوئتا، اتلتیکو مادرید را به اینتر ترجیح می دهد و با قراردادی دو ساله، شاگرد دیگو سیمئونه خواهد شد. اینتر برای جانشینی میلان اشکرینیار، می خواست آزپیلیکوئتا را به جوزپه مه‌آتزا بیاورد که به نظر می رسد در این امر ناکام بوده.

4416