طعنه خوان لاپورتا به منچسترسیتی بعد از خرید ستاره آلمانی

طعنه خوان لاپورتا به منچسترسیتی بعد از خرید ستاره آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که خوان لاپورتا از کنایه زدن به منچسترسیتی لذت می برد و حالا این بار گفت که گوندوغان یک باشگاه باپرستیژ را به پول ترجیح داد.

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا روز دوشنبه رسما خرید ایلکای گوندوغان هافبک 32 ساله را اعلام کرد. این بازیکن با اتمام قراردادش با منچسترسیتی به صورت رایگان راهی اسپانیا خواهد شد و تا 30 ژوئن 2025 با تیم کاتالان قرارداد خواهد بست که قراردادش قابلیت یک سال تمدید اختیاری را خواهد داشت.

به نقل از سایت مارکا، لاپورتا به Esport3 گفت: "گوندوغان بازیکنی است که پرستیژ باشگاه را به پول منچسترسیتی ترجیح داد. او در اینجا خیلی خوب کار خواهد کرد، چون ژاوی به او اعتماد دارد. گوندوغان همیشه آرزوی بازی در تیمی بزرگ را داشت. یک قهرمان اروپا با تجربه فراوان به نیوکمپ می آید."

گوندوغان فصلی فراموش نشدنی با منچسترسیتی تجربه کرد. آن‌ها در لیگ برتر انگلیس، کورس طولانی مدتی با آرسنال داشتند، اما در نهایت توانستند این تیم لندنی را کنار بزنند و برای پنجمین بار در 6 سال اخیر قهرمان لیگ برتر شوند. آن‌ها در جام حذفی مقابل منچستریونایتد به پیروزی رسیدند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز با پیروزی یک بر صفر مقابل اینتر، برای اولین بار فاتح اروپا شدند.

4416