اصرار اسطوره انگلیسی به هری کین: خواهش می‌کنم از انگلیس برو!

اصرار اسطوره انگلیسی به هری کین: خواهش می‌کنم از انگلیس برو!

پایگاه خبری فوتبالی - آلن شیرر اسطوره انگلیسی تیم‌های نیوکاسل و بلکبرن به شوخی اعلام کرد که حاضر است برای رفتن هری کین از لیگ برتر انگلیس هرکاری بکند و حتی او را با ماشین تا مونیخ ببرد!

به گزارش فوتبالی، هری کین فاصله زیادی با رکورد تاریخی آلن شیرر برای بیشترین گل زده در تاریخ لیگ برتر انگلیس ندارد. هری کین تاکنون توانسته 213 گل برای تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر به ثمر برساند و رکورددار این قضیه، آلن شیرر با 260 گل می باشد. حالا اخبار زیادی راجع به پیوستن هری کین به بایرن مونیخ شنیده می شود که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، مهاجم تاتنهام، فرصت زدن رکورد بزرگ شیرر را از دست خواهد داد. 

به نقل از سایت گل، آلن شیرر در مصاحبه‌ای با اتلتیک فاش کرد که هرکاری برای رفتن هری کین از انگلستان انجام خواهد داد. او گفت: "اگر هری بخواهد به بایرن مونیخ برود، حاضرم خودم شخصاً او را با ماشین تا آنجا برسانم. هرکاری برای حفظ رکورد 260 گلم در لیگ برتر انگلیس انجام خواهم داد."

"در حقیقت، هری کین نزدیک به 30 سال سن دارد و باید مراقب باشد. او می تواند به باشگاه دیگری برود و جام‌های زیادی فتح کند و سپس برای زدن رکورد من به انگلیس برگردد."

4416