هری کین در اندیشه زدن رکورد آلن شیرر

هری کین در اندیشه زدن رکورد آلن شیرر

پایگاه خبری فوتبالی - با اینکه یک روز از پیوستن هری کین به بایرن مونیخ می گذرد، این ستاره انگلیسی احتمال بازگشتش به لیگ برتر و زدن رکورد آلن شیرر را رد نکرد. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه بالاخره قصه هری کین در تاتنهام به پایان رسید و کاپیتان تیم لندنی با مبلغ 100 میلیون یورو به اضافه 20 میلیون پاداش به بایرن مونیخ پیوست. او چند ساعت بعد از رسمی شدن انتقالش در سوپرکاپ آلمان برابر لایپزیش به میدان رفت، اما نتوانست جلوی شکست سه بر صفر تیمش را بگیرد و اولین جام فصل را از دست داد تا همچنان طلسم بدون جامش ادامه داشته باشد. 

به نقل از سایت گل، هری کین تنها 47 گل با رکورد 260 گل آلن شیرر فاصله دارد و حالا درباره انتقالش به بایرن گفت: "ترک تاتنهام تصمیم بسیار سختی بود. من 19 سال در اسپرز بودم و همه می دانند که این باشگاه چه نقشی در قلب من دارد. اما همانطور که قبلاً گفتم، من بازیکن حرفه ای هستم و همیشه می خواهم برای فتح عناوین بجنگم و احساس کردم که رفتن به بایرن مونیخ تصمیم خوبی است، چون این باشگاه هر سال برای فتح لیگ قهرمانان اروپا می جنگد."

"بله، مردم همیشه راجع به رکورد شیرر حرف می زنند، اما سال های زیادی از فوتبالم باقی مانده و حالا وقت آن است که بیشتر به فکر بردن جام باشم."

4416