توافق ستاره فرانسوی با رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد

توافق ستاره فرانسوی با رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا به زودی قراردادش را با رئال مادرید تمدید خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، کاماوینگای جوان بر سر تمدید قراردادش تا سال 2028 با رئال مادرید به توافق رسید و مارکا مدعی است که بند فسخ قراردادش از 700 میلیون به 1 میلیارد یورو افزایش پیدا خواهد کرد. کاماوینگا در سال 21 از رن خریدارش شد و در فصل اول حضورش، با اینکه بیشتر نیمکت نشین بود، اما به عنوان بازیکن تعویضی، تاثیرات مثبت زیادی روی تیم می گذاشت و توانست همراه با لوس بلانکوس، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. 

در فصل 2022-23 پست کاماوینگا کمی تغییر پیدا کرد و او حالا به جز در پست هافبک، مجبور به بازی در پست دفاع چپ نیز بود، اما با این وجود توانست از پس این چالش بربیاید و به بازیکن مورد اعتماد کارلو آنچلوتی تبدیل شود. حالا به خاطر نمایش و عملکرد درخشانش در دو فصل قبل، رئال مادرید پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزدی بالاتر را به این بازیکن 20 ساله داد که مورد موافقت کاماوینگا و مدیربرنامه‌هایش قرار گرفت. 

مدت زمان زیادی است که رئال مادرید روی ستاره‌های جوان تمرکز می کند. آن‌ها به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنانی همچون کاماوینگا، وینیسیوس، جونیور، رودریگو و ادر میلیتائو هستند که به نظر می رسد در این تابستان، تمام این کارها انجام شود.

4416