رئال مادرید به دنبال رساندن رقم فسخ ستاره فرانسوی به یک میلیارد یورو

رئال مادرید به دنبال رساندن رقم فسخ ستاره فرانسوی به یک میلیارد یورو

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا از بازیکنانی است که در این روز ها به خوبی خودش را در ترکیب تیم کارلو آنچلوتی جا انداخته است و نشان داده است که یک بازیکن آینده دار است.

به گزارش فوتبالی، ادواردو کاماوینگا در حال حاضر 20 سال دارد اما او به خوبی توانسته است خودش را به عنوان یک بازیکن ثابت درون ترکیب تیم آنچلوتی جای دهد. او توانایی بازی در پست هافبک دفاعی، هافبک وسط و مدافع چپ را دارد و آنچلوتی در این فصل بیشتر از او به عنوان مدافع چپ استفاده کرده است.

قرارداد فعلی ادواردو کاماوینگا تا سال 2027 اعتبار دارد. این قرارداد در سال 2021 بسته شده است. در واقع در آن زمان کاماوینگا به رئال مادرید پیوست. رقم فسخ قرارداد ادواردو کاماوینگا در حال حاضر 700 میلیون یورو است.

به گفته فابریزیو رومانو، رئال مادرید می خواهد قرارداد ادواردو کاماوینگا را تمدید کند و رقم فسخ قرارداد او را به یک میلیارد یورو برساند و به این ترتیب دیگر تیمی نتواند به راحتی به سراغ جذب کاماوینگا بیاید. این بازیکن فرانسوی پیشنهاد هایی از لیگ برتر انگلیس دارد اما رئال مادرید می خواهد او را برای آینده حفظ کند و علت این افزایش رقم فسخ قرارداد هم همین است.

1471