هافبک رئال مادرید در خطر محرومیت در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا

هافبک رئال مادرید در خطر محرومیت در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی رئال مادرید هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا در خطر محرومیت قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، کاماوینگا در لالیگا چهار کارته است و اگر یک کارت زرد دیگر بگیرد، یک جلسه محروم می شود. این هافبک فرانسوی به طور مثال اگر امشب در بازی رئال مادرید و لاس پالماس کارت زرد بگیرد، بازی پنجشنبه شب مقابل ختافه را از دست خواهد داد. با توجه به این که بعد از آن رئال مادرید دو بازی حساس مقابل اتلتیکو و ژیرونا در پیش دارد، شاید رئالی ها ترجیح بدهند که کاماوینگا همین امشب کارت بگیرد تا ان دو بازی که روی کاغذ سخت تر هستند را از دست ندهد!

البته کاماوینگا در لیگ قهرمانان اروپا نیز شرایط مشابهی دارد. این هافبک در مرحله گروهی دو کارت زرد گرفت و با یک کارت دیگر محروم می شد. رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف لایپزیش برود که اگر کاماوینگا در یکی از دو بازی رفت و برگشت کارت بگیرد، با یک جلسه محرومیت مواجه می شود. 

کاماوینگا پس از مصدومیتی طولانی مدت در شروع سال 2024 به میادین برگشت که در بازیهای اخیر سعی کرده که نقش خود را در ترکیب رئال مادرید پررنگ تر کند. او قابلیت حضور در پست های مختلف خط هافبک و حتی حضور در پست دفاع چپ را هم دارد.

4125