نارضایتی ستاره رئال مادرید از پست جدیدش

نارضایتی ستاره رئال مادرید از پست جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا هافبک رئال مادرید از اینکه در پست دفاع چپ به بازی گرفته می شود، خیلی راضی به نظر نمی رسد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید شب گذشته در برنابئو برابر سوسیداد با تساوی بدون گل متوقف شد. در این بازی ادواردو کاماوینگا، بازیکن فرانسوی رئال، به عنوان مدافع چپ به میدان رفت چرا که تمام مدافعان چپ رئال مصدوم بودند. او در نیمه دوم بازی برابر اتلتیکو در یک چهارم نهایی کوپا دل ری نیز در پست دفاع چپ بازی کرده بود. کاماوینگا در جام جهانی و برابر تونس نیز دفاع چپ فرانسه بود.

 ستاره فرانسوی در پایان بازی گفت: "دو امتیاز حساس را از دست دادیم ولی هنوز تا پایان فصل بازی های زیادی باقیمانده و ما به خودمان اطمینان داریم. نگاهمان رو به جلو است و باید از حالا به پیروزی برابر والنسیا فکر کنیم."

کاماوینگا در مورد بازی در دفاع چپ گفت: "در جام جهانی نیز برای فرانسه دفاع چپ بازی کرده بودم و اینجا هم حاضرم برای کمک به رئال در هر پستی که مربی بگوید بازی کنم ولی این پست واقعی من نیست و ترجیح می‌دهم هافبک باشم. در رن که بودم نیز 30 دقیقه به عنوان مدافع چپ بازی کرده بودم. می‌خواهم به رئال کمک کنم ولی این پست من نیست."

4416