شماره پیراهن گوندوغان در بارسلونا چه خواهد بود؟

شماره پیراهن گوندوغان در بارسلونا چه خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران بارسلونا بالاخره با خرید ایلکای گوندوغان کاپیتان منچسترسیتی با قدرت وارد بازار نقل و انتقالات شدند. در حقیقت گوندوغان  یکی از بهترین بازیکنان فصل منچسترسیتی بود که به صورت رایگان و با اتمام قراردادش راهی بارسلونا شد. 

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر کسی نمی داند که گوندوغان در بارسلونا چه شماره ای را به تن می کند. در حال حاضر هفت شماره در لیست تیم بزرگسالان بارسلونا خالی است که البته ممکن است که بازیکنان دیگری هم جدا شوند و شماره های بیشتری خالی شود. در حال حاضر شماره های 2 ، 3 ، 5 ، 12 ، 14 ، 16 و 18 خالی هستند  که البته گوندوغان در دوران فوتبالش هرگز این شماره ها را نپوشیده است. ایلکای به طور مثال شماره 8 را در منچسترسیتی می پوشید که این شماره در بارسا متعلق به پدری است. او در دورتموند نیز همین شماره 8 را می پوشید و در اوایل دورانش در این تیم هم شماره 21 را می پوشید که متعلق به دی یونگ است. گوندوغان در بوخوم و نورنبرگ هم شماره های 22 و 21 را می پوشید که شماره اولی در اختیار رافینیا است.

گوندوغان در تیم ملی آلمان نیز شماره 21 را به تن می کرد. در حال حاضر مشخص نیست که ایلکای چه شماره ای را به تن می کند اما شاید از میان شماره های خالی، شماره 5 محتمل تر باشد چرا که شماره ایست که برای هافبک ها مناسب تر است.

4125