برنامه های تن هاگ برای اردو پیش فصل تیمش: هفته جهنمی!

برنامه های تن هاگ برای اردو پیش فصل تیمش: هفته جهنمی!

پایگاه خبری فوتبالی – اریک تن هاگ آماده می‌شود تا ستارگان خود را در هفته ای طاقت فرسا برای فصل آینده آماده کند.

به گزارش فوتبالی، در میان ماجرای فروش باشگاه یونایتد و تقلا برای جذب اهداف نقل و انتقالاتی، اریک تن هاگ سرمربی منچستر یونایتد تا به حال تابستان ناامید کننده ای را پشت سر گذاشته است. 

سرمربی شیاطین سرخ این تابستان را به قصد ادامه فصل اول امیدوار کننده اش در این باشگاه شروع کرد، فصلی که با کسب جام لیگ اتحادیه و بازگرداندن تیم به لیگ قهرمانان اروپا همراه بود و با توجه به نیاز ترکیب تیمش و تغییر مالکیت قریب الوقوع این تیم، به نظر می‌رسید که باشگاه قدم های بزرگی در بازار نقل و انتقالاتی تابستان بردارد اما هیچ کدام این‌ها به حقیقت نپیوست.

تن هاگ در حال برنامه ریزی برای شروع یک پیش فصل طاقت فرسا برای بازیکنان تیمش است تا مطمئن شود هیچ کدام از بازیکنانش در فصل 24-2023 از کمبود آمادگی بدنی رنج نخواهند برد. به نقل از سان، به کارکنان باشگاه دستور داده شده که تمام تجهیزات لازم زمین تمرینی یونایتد را تا هفته اول جولای آماده به کار کنند. سرمربی هلندی قبل از شروع پیش فصل به دفترش باز خواهد گشت و برای یک دوره 4 روزه با تمرینات فشرده دوبرابری برنامه ریزی کرده است و تست های آمادگی جسمانی بازیکنانی که در رقابت های ملی شرکت ندارند در روز 3 جولای برگزار خواهد شد، دقیقا یک ماه پس از اینکه شیاطین سرخ در فینال جام حذفی مقابل حریف همشهری خود مغلوب شدند. 

2102