عصبانیت اریک تن هاگ از بازیکنان منچستریونایتد

عصبانیت اریک تن هاگ از بازیکنان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن هاگ بازیکنان منچستریونایتد را در جریان بازی یکشنبه مقابل اورتون در لیگ برتر در بین دو نیمه مورد انتقاد شدید قرار داده است.

به گزارش فوتبالی ، شیاطین سرخ در این بازی با گل های الخاندرو گارناچو، مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال با نتیجه ۳-۰ مقابل شاگردان شان دایج پیروز شدند. آنها در نیمه اول با برتری ۱-۰ کار را آغاز کردند اما در ادامه ۴۵ دقیقه اول با حملات شدید تافی ها روبرو شدند. تن هاگ از عملکرد تیمش قبل از پایان نیمه اول چندان راضی نبود، به طوری که او در رختکن با آنها بسیار عصبانی برخورد کرد. مرد هلندی که مجبور بود بازی را از روی سکوها تماشا کند در حالی که محرومیت از حضور کنار خط زمین را سپری می کرد، به اسکای اسپورت گفت: "بعد از گل، ما خیلی عجیب رفتار کردیم. من در نیمه اول از تیم انتقاد کردم. آنها فکر می کردند که بازی را با برد تمام کرده اند. هیچ تیمی تواند با ذهنیت پیروز شود. شما باید شاید ۱۰۰ دقیقه در زمین بازی کنید. اما در نیمه دوم ما خیلی خوب کار کردیم. سه بازیکن تهاجمی ما گل زدند. این چیزی است که ما نیاز داریم و این نکته به ما به عنوان یک تیم مدعی کمک خواهد کرد."

راشفورد ۱۱ دقیقه پس از آغاز نیمه‌ دوم یک ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا برتری منچستریونایتد را افزایش دهد و ضربه مارسیال و گل نهایی شیاطین سرخ هر سه امتیاز را به این تیم و هوادارانش هدیه کرد. تن هاگ در مورد گل بی نظیر گارناچو هم افزود: "من ابتدا ندیدم او چگونه گل زد و فقط به صدای تماشاگران گوش دادم و بعد متوجه شدم یکی از بهترین گل هایی دنیای فوتبال را به ثمر رساندیم . من برای گارناچو بسیار خوشحالم. این گل یک لحظه باشکوه بود."

۱۰۰۹