دردسر جدید اریک تن هاگ/ ستاره منچستریونایتد دوباره مصدوم شد

دردسر جدید اریک تن هاگ/ ستاره منچستریونایتد دوباره مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد مصدومیت کاسمیرو را تایید و اذعان کرد که برای چند بازی آینده، این ستاره برزیلی باید از خانه بازی های تیمش را نگاه کند.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب واقعاً شب خوبی برای شیاطین سرخ و هواداران این تیم نبود. آن ها در دور چهارم رقابت های لیگ کاپ، میزبان نیوکاسل بودند که در نهایت با نتیجه سه بر صفر، شکست خوردند تا دومین شکست متوالی 3-0 را در عرض چند روز تجربه کنند. البته این تنها خبر بد برای منچستریونایتد نبود، بلکه آن ها شب گذشته یکی از مهره های کلیدی خود را نیز از دست دادند. 

کاسمیرو در ماه اکتبر به خاطر مصدومیت مچ پا، چند هفته ای از میادین به دور بود و به تازگی توانسته بود به ترکیب اصلی منچستریونایتد بازگردد، اما ستاره سابق رئال مادرید، تنها چهل و پنج دقیقه دوام آورد و در ادامه با سفیان امرابات تعویض شد. تن هاگ در این باره گفت: "کاسمیرو مصدوم شد. درست قبل از سوت پایان نیمه اول و به همین خاطر، او را بیرون کشیدیم. نمی توانم الان زمان بازگشت او را اعلام کنم. حداقل باید 24 ساعت صبر کنیم، اما فکر می کنم به طور قطعی، بازی شنبه را از دست خواهد داد."

منچستریونایتد در روز شنبه مهمان فولام خواهد بود.

4416