اریک تن هاگ همچنان مصمم: در مسیر درستی هستیم!

اریک تن هاگ همچنان مصمم: در مسیر درستی هستیم!

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد معتقد است که او و تیمش در مسیر درستی قرار دارند و نیازی به تاسف خوردن نیست و به زودی نتایج بهتری کسب خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب منچستریونایتد در ورزشگاه الدترافورد از دور چهارم جام حذفی انگلیس (کارابائو کاپ) میزبان نیوکاسل خواهد بود. نیوکاسل یکی از تیم های خوب لیگ برتر انگلیس در فصل جدید است، اما در هفته گذشته، ستاره 80 میلیون یورویی خود، ساندرو تونالی را به خاطر نقض قوانین شرط بندی، 10 ماه از دست داد و همچنین الکساندر ایساک نیز نمی تواند در این بازی حضور داشته باشد. 

به نقل از میرر، شیاطین سرخ در آخرین بازی، متحمل شکست تحقیر آمیز سه بر صفر مقابل منچسترسیتی در استادیوم الدترافورد شدند و حالا فشارها روی تن هاگ افزایش یافته است. این سرمربی هلندی راجع به شرایط تیمش گفت: "اینکه برای خودمان تاسف بخوریم، هیچ فایده ای ندارد. من همچنان به این بازیکنان ایمان دارم. در منچستریونایتد، هر بازی اهمیت بسیار بالایی دارد. هر روز، فشار زیادی روی بازیکنان و اعضای باشگاه است، اما این موارد، چالش هایی هستند که باید با آن روبرو شویم. بله، ما شروع خوبی در فصل جدید نداشته ایم، اما مطمئنم که رفته رفته بهتر خواهیم شد."

4416