رسمی؛ هافبک پرتغالی به الهلال عربستان پیوست

رسمی؛ هافبک پرتغالی به الهلال عربستان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - روبن نوس، هافبک پرتغالی ولورهمپتون بالاخره راهی باشگاه الهلال عربستان شد و به عنوان یکی دیگر از ستاره های لیگ عربستان در فصل آینده در این کشور حضور خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، روبن نوس بازیکنی است که نامش پیرامون باشگاه بارسلونا برای جانشینی سرخیو بوسکتس مطرح شده بود اما در نهایت این بازیکن پرتغالی تصمیم گرفت که راهی فوتبال عربستان شود و قید حضور در فوتبال اروپا را زد. روبن نوس در حال حاضر 26 سال سن دارد و همچنان می توانست در سطح اول فوتبال در اروپا ادامه دهد اما در نهایت تصمیم گرفت که راهی فوتبال عربستان شود.

به گفته فابریزیو رومانو، باشگاه الهلال عربستان برای خرید روبن نوس، 55 میلیون یورو به باشگاه ولورهمپتون پرداخت کرده است و به این ترتیب این بازیکن را خریده است. روبن نوس قرار است تا سال 2026 در باشگاه الهلال حضور داشته باشد و یک قرارداد سه ساله با باشگاه عربستانی بسته است.

روبن نوس بازیکنی است که از سال 2015 در تیم ملی پرتغال حضور دارد. او بین سال های 2014 تا 2017 در پورتو توپ زده است و از 2017 تا به امروز در ولورهمپتون حضور داشت.

روبن نوس رکورد نقل و انتقالات باشگاه ولورهمپتون را شکسته است و با 55 میلیون یورو گران ترین بازیکنی است که این باشگاه به فروش رسانده است.

1470