رسمی؛ ستاره پرتغالی ولورهمپتون راهی لیورپول شد

رسمی؛ ستاره پرتغالی ولورهمپتون راهی لیورپول شد

خبرگزاری فوتبالی - دیگو ژوتا، وینگر پرتغالی ولورهمپتون رسما راهی لیورپول شد. قرمز های آنفیلد، روز گذشته خرید تیاگو آلکانتارا را نهایی کرده بودند و اکنون آن‌ها دیگو ژوتا را هم به تیمشان اضافه کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول برای خرید این بازیکن پرتغالی مبلغ 45 میلیون پوند را پرداخته، او قراردادی به مدت 5 سال با لیورپول به امضا رسانده است. دیوگو ژوتا که در حال حاضر 23 ساله است یکی از آینده دار ترین بازیکنان پرتغالی به شمار می‌رود و برخی او را با کریستیانو رونالدو مقایسه می‌کنند. این وینگر پرتغالی در تمامی رده های سنی تیم ملی پرتغال حضور داشته است و از سال 2019 به تیم ملی بزرگسالان پرتغال دعوت می‌شود. ژوتا پیراهن شماره 20 لیورپول را بر تن خواهد کرد.

لیورپول در ابتدا به دنبال جذب اسماعیل سار، وینگر سنگالی واتفورد بود، اما پس از مبلغی که باشگاه واتفورد برای این بازیکن خواست، لیورپول به سمت ژوتا آمد و او را به خدمت گرفت. این بازیکن اکنون می‌تواند به عنوان ذخیره و پوششی مناسب برای سادیو مانه، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو، که خط حمله‌ی ثابت لیورپول هستند، عمل کند. نونو، سرمربی ولورهمپتون بابت این انتقال به لیورپول تبریک گفت و اعلام کرد که آن‌ها "یک بازیکن و پسری عالی" را به خدمت گرفته‌اند.

1470