سوال روز/ دستیاران نکونام در استقلال چه کسانی خواهند بود؟

سوال روز/ دستیاران نکونام در استقلال چه کسانی خواهند بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- حالا که جواد نکونام سرمربی استقلال شده است، همه منتظر این هستند تا دستیاران او در استقلال، معرفی شود.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام در حالی قرار است در لیگ بیست و سوم هدایت استقلال را بر عهده بگیرد که با توجه به مذاکرات چند روز گذشته او با مدیران استقلال، تکلیف دستیاران احتمالی او برای فصل آینده تقریبا مشخص شده است.

در این خصوص شنیده می‌شود کیانوش رحمتی بازیکن سابق پاس و استقلال، قرار است به عنوان مربی به استقلال برگردد تا یکی از دستیاران نکونام در فصل آینده لقب بگیرد.

شاید جذاب ترین اتفاق بعد از حضور نکونام در استقلال بازگشت مهدی هاشمی نسب به عنوان مربی به جمع آبی‌ها باشد. یاغی معروف فوتبال ایران یکی از گزینه های نکونام برای حضور در کادرفنی است که هنوز البته حضور او روی نیمکت آبی‌ها هنوز قطعی نشده و به زودی تکلیف این موضوع مشخص خواهد شد. به نظر می رسد که هاشمی نسب هم یکی از دستیاران نکونام در استقلال باشد. شنیده شده نکونام قصد دارد یوسو سسما یکی از همکاران اسپانیایی اش در فولاد را با خود به استقلال بیاورد. برای دیگر افراد کادر فنی هم قرار است نکونام تصمیم گیری کند و احتمالا یک بدنساز خارجی هم با خودش به استقلال بیاورد.

7655