انتقاد جعفر سلمانی از جواد نکونام و دستیارانش؛ رفتار خوبی با من نداشتند!

انتقاد جعفر سلمانی از جواد نکونام و دستیارانش؛ رفتار خوبی با من نداشتند!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سابق استقلال جدیدترین منتقد کادرفنی این تیم است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در آستانه دربی اوضاع جالبی ندارد و حواشی مختلفی پیرامون این تیم و الخصوص جواد نکونام ایجاد شده است.

روز گذشته بود که داوود حقدوست مشاور مدیرعامل و در واقع دستیار مدیرعامل فعلی استقلال علیه سرمربی این تیم مصاحبه کرد و گفت: “مشاوران جواد نکونام ایرادهای زیادی دارند و مناسب او نیستند. اول فصل نکونام دستیار خارجی نخواست و بدنساز او هم خیلی گران بود و قرارداد ۴۰۰ هزار دلاری داشت”.

جواد البته خیلی زود و پس از تمرین روز گذشته استقلال جواب حق‌دوست را داد و تاکید کرد:

“تمام حرف‌های حقدوست، همان حرف‌های سمیعی است. اتفاقی رخ داده که اگر بگویم، سمیعی باید از این فوتبال برود”.

برخی اهالی فوتبال بر این عقیده هستند که نکونام تلویحا استعفا کرده و در دربی حضور نخواهد داشت اما این موضوع هنوز به قطعیت نرسیده است.

جواد نکونام تنها با برخی مدیران و پیشکسوتان مشکل ندارد و اکنون شاگردان قدیمی او هم نسبت به عملکرد نکونام اعتراض دارند. سرمربی فعلی استقلال در قبال کوین یامگا، ارسلان مطهری، منتظر محمد و جعفر سلمانی رفتار جالبی نداشته و حالا مدافع چپ سابق آبی‌ها جدیدترین منتقد سرمربی فعلی استقلال است.

جعفر سلمانی که اکنون تحت قرارداد هیچ تیمی نیست و البته با استقلال دو جام لیگ برتر و سوپرجام را برده و یکی از مهره‌های ثابت تیم ساپینتو و مجیدی بود، در جدیدترین گفت‌وگوی خود به ایسنا گفته است:

“ما در فصل گذشته می‌توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم، اما متاسفانه حواشی درون باشگاه و تمرکز نداشتن بر روی بازی‌های خود و پرداختن به مسائلی که نیازی نبود تا به آن‌ها توجه شود، سبب شد که قهرمانی را دو دستی تقدیم رقیب دیرینه خود کنیم. متاسفانه رفتار کادرفنی و مدیریت فعلی باشگاه در نحوه جدایی‌ام جالب نبود و من انتظار احترام بیش‌تری را از سوی آن‌ها داشتم، اما من به‌ عنوان یک استقلالی برای تیم محبوب استقلال آرزوی موفقیت دارم”.

برخی منتقدان نکونام معتقدند نکونام نسبت به اطرافیان خود دید لیوان یک‌بار مصرف دارد و زمانی که دیگر به فردی نیاز نداشته باشد به بدترین شکل ممکن و بدون احترام، او را کنار می‌گذارد!

۵۷۹۳