استقلال همچنان بدون سرپرست و مدیررسانه ای؛ همچنان کیانوش رحمتی سرپرست موقت خواهد بود!

استقلال همچنان بدون سرپرست و مدیررسانه ای؛ همچنان کیانوش رحمتی سرپرست موقت خواهد بود!

پایگاه خبری فوتبالی- سرنوشت سرپرست استقلال برای لیگ بیست‌وچهارم مشخص نیست و مدیران استقلال هنوز فردی را در این پست منصوب نکرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در لیگ برتر بیست‌وسوم با مشکل داشتن سرپرست روبرو بود و بعد از استعفای علی سامره به خاطر اختلاف خوردن با نکونام، نصرالله خواجه‌گیری مدیراجرایی تیم، مدتی کارهای سرپرستی استقلال را انجام داد اما او با برکناری علی خطیر از سمتش کنار رفت و در حالیکه قرار بود این پست به آتیلا حجازی برسد اما نهایتا مجوزهای لازم برای نشستن آتیلا روی نیمکت استقلال صادر نشد و او هم به نوعی بازی خورد.

این فصل هم نکونام و سمیعی به حجازی قول داده بودند که او سرپرست تیم شود اما باز هم این اتفاق رخ نداد و حتی حجازی مصاحبه تندی علیه سمیعی و نکونام کرد اما در شرایطی که از ایمان عالمی به عنوان سرپرست جدید استقلال نام برده می‌شد، تا این لحظه خبری از مشخص شدن سرپرست جدید این تیم نبوده و آبی‌ها بدون سرپرست، در اردوی ترکیه حضور دارند.

آخرین خبر درباره این موضوع حاکی از آن است که احتمالا کیانوش رحمتی مانند چند هفته پایانی لیگ بیست‌وسوم موقتا سرپرست استقلال خواهد بود و علاوه بر مربیگری این کار را هم انجام می‌دهد.

آبی‌پوشان قرعه‌کشی لیگ نخبگان را در پیشرو دارند و طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، حضور سرپرست تیم‌ها در این مسابقات الزامی است و این در حالی است که استقلال سرپرست ندارد و حتی هنوز مدیررسانه ای هم برای استقلال تعیین نشده است.

5793