چراغ سبز ستاره چلسی به آرسنال

چراغ سبز ستاره چلسی به آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - کای هاورتز ستاره آلمانی چلسی آماده پیوستن به آرسنال است. 

به گزارش فوتبالی، چلسی برای این که از نظر فیرپلی مالی دچار مشکل نشود، مجبور است که برخی بازیکنانش را بفروشد. قیمت هاورتز نیز حدود هفتاد و پنج میلیون یورو تخمین زده می شود که آرسنال می تواند این بازیکن را از چنگال رقیب دیرینه برباید. آرسنالی ها پس از سالها به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته اند و می خواهند با ترکیبی قدرتمند در این مسابقات حضور یابند تا نتایج آبرومندی را در بازگشت به مسابقات کسب کنند. 

هاورتز که در فینال لیگ قهرمانان 2021، تک گل پیروزی بخش چلسی را مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند، مورد توجه رئال مادرید نیز قرار داشت، اما به خاطر درخواست بالای چلسی، لوس بلانکوس خودش را کنار کشید. 

فابریتزیو رومانو درباره انتقال احتمالی هاورتز به توپچی‌های لندن گفت: "فهمیدم که کای هاورتز چراغ سبز به آرسنال نشان داده. هیچ مشکلی از نظر شخصی وجود ندارد و توافقات بین نمایندگان هاورتز و آرسنال انجام شده است. چلسی و آرسنال در تماس هستند. به هیچ عنوان، آرسنال حاضر نیست 75 میلیون یورو برای این مهاجم آلمانی بپردازد، اما چلسی حاضر است کمی از موضع خود پایین بیاید. بایرن از این موضوع خبر دارد، اما هنوز سکوت کرده است."

4416