آمار فوق العاده کای هاورتز در ترکیب آرسنال

آمار فوق العاده کای هاورتز در ترکیب آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- فصل خوب و موفق کای هاورتز در ترکیب آرسنال با درخشش او ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، با گلزنی دوباره در دیدار برابر برایتون در شب صدرنشین شدن مجدد توپچی ها در لیگ برتر انگلیس با گلزنی در این مسابقه و ثبت یک پاس گل شب موفقی را پشت سر گذاشت. کای هاورتز در این فصل لیگ برتر در رقابت ها موفق به ثبت ۱۷ شوت در چارچوب بوده که طی این ضربات ۹ گل زده
 و ۵ پاس گل را در کارنامه داشته است. جالب اینجا است که کای هاورتز تعداد گل های بیشتری در لیگ به نسبت بازیکنانی مانند خولیان آلوارز از منچسترسیتی، مارکوس راشفورد از منچستریونایتد و راسموس هویلوند از منچستریونایتد به ثمر رسانده است.

این بازیکن در فصل گذشته و در ۳۵ بازی برای چلسی ۷ گل و یک پاس گل ثبت کرده بود و حالا در ۳۰ بازی آمار بهتری را ثبت کرده است. چندی پیش فرناندو کارو، مدیرعامل باشگاه بایرلورکوزن تایید کرد که در گذشته تماس هایی با رئال مادرید برای کای هاورتز در سال ۲۰۲۰ وجود داشت و رئال مادرید هاورتز را می خواست اما پس از همه گیری کرونا، پول خرید او یعنی ۸۰ میلیون یورو را نداشت. در واقع برنامه جذب او در سال ۲۰۲۱ بود، اما این بازیکن نخواست یک سال دیگر صبر کند و راهی چلسی شد و سپس با درخواست میکل آرتتا راهی آرسنال شد و دوران فوتبال خود را احیا کرد.

۱۰۰۹