رد شدن اولین پیشنهاد آرسنال برای ستاره چلسی

رد شدن اولین پیشنهاد آرسنال برای ستاره چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه چلسی پیشنهاد اول آرسنال برای جذب کای هاورتز را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، چلسی برای این که از نظر فیرپلی مالی دچار مشکل نشود، مجبور است که برخی بازیکنانش را بفروشد. قیمت هاورتز نیز حدود هفتاد و پنج میلیون یورو تخمین زده می شود که آرسنال می تواند این بازیکن را از چنگال رقیب دیرینه برباید. آرسنالی ها پس از سالها به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته اند و می خواهند با ترکیبی قدرتمند در این مسابقات حضور یابند تا نتایج آبرومندی را در بازگشت به مسابقات کسب کنند. 

به نقل از سایت گل، آرسنال به دنبال خرید چندین بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. دکلان رایس، مویزس کایسیدو، رومئو لاویا و کای هاورتز بازیکنان مورد نظر میکل آرتتا هستند. کای هاورتز کاملاً راضی به پیوستن به توپچی‌های لندن است، اما مت لاو خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی اعلام کرد که پیشنهاد اول ادو گاسپار برای این ستاره آلمانی رد شده، اما آرسنال دلسرد نشده است و با پیشنهادی بهتر برخواهند گشت. 

هاورتز در فصل گذشته 47 بار با پیراهن چلسی به میدان رفت و توانست 9 گل به ثمر برساند. به هر حال آبی‌های لندن و مائوریسیو پوچتینو می خواهند کمی از بازیکنان را به فروش برسانند و از ترافیک موجود در تیم کم کنند.

4416