وینیسیوس مسیر رائول و رونالدو را در پیش می‌گیرد؟

وینیسیوس مسیر رائول و رونالدو را در پیش می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پیراهن شماره 7 رئال مادرید یک پیراهن بسیار مهم و ویژه در باشگاه رئال مادرید است و اکنون قرار است این پیراهن برای فصل پیش‌رو بر تن وینیسیوس جونیور باشد.

به گزارش فوتبالی، پیراهن شماره 7 رئال مادرید زمانی که بر تن رائول گونزالس بود، این ستاره اسپانیایی توانست آقای گل تاریخ رئال مادرید شود. رائول در رئال مادرید 323 گل به ثمر رسانده است و در دوران خودش آقای گل تاریخ رئال مادرید شد. رکورد رائول را در رئال مادرید کریستیانو رونالدو شکست. رونالدو در رئال مادرید موفق شد 450 گل به ثمر برساند و آقای گل تاریخ رئال مادرید شود. رکورد کریس رونالدو همچنان دست نخورده باقی مانده است و باید دید که بازیکنی می تواند به این رکورد برسد یا خیر.

اکنون وینی جونیور پیراهن شماره 7 رئال مادرید را گرفته است. رائول و کریستیانو رونالدو با این پیراهن تبدیل به آقای گل های تاریخ رئال مادرید شدند و اکنون باید دید که وینی جونیور هم در این مسیر قدم می گذارد یا خیر. او به عنوان یک وینگر چپ در رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی داشته است و در همان پستی بازی می کند که رونالدو در آن موفق شد آقای گل تاریخ رئال مادرید شود.

1470