توصیف جالب ستاره پرتغالی از کاپیتان منچسترسیتی: همچون یک شعبده‌باز

توصیف جالب ستاره پرتغالی از کاپیتان منچسترسیتی: همچون یک شعبده‌باز

پایگاه خبری فوتبالی - روبن دیاز ستاره پرتغالی منچسترسیتی به تمجید از کاپیتان این باشگاه، ایلکای گوندوغان پرداخت و او را به یک شعبده باز تشبیه کرد.

به گزارش فوتبالی، عصر شنبه تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد، فینال جام حذفی انگلیس را در استادیوم ومبلی شهر لندن برگزار کردند که در نهایت، سیتیزن‌ها با دو گل ایلکای گوندوغان موفق شدند دومین جام قهرمانی را بالای سر ببرند. تک گل یونایتد را برونو فرناندز در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

به نقل از سایت میرور، گوندوغان یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های پپ گواردیولا در چند ماه اخیر بوده و آن‎‌ها توانسته‌اند تاکنون دو جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را بالای سر ببرند و حالا یک فینال دیگر تا فتح 3گانه تاریخی فاصله دارند. روبن دیاز در مصاحبه‌ای با خبرنگاران راجع به ستاره سابق بروسیا دورتموند گفت: "یک شعبده باز، یک بازیکن بسیار خاص. این سومین فصل حضورم در منچسترسیتی است، پس خیلی خوب او را می شناسم و می دانم چه کارهایی می تواند انجام دهد. حتی با این وجود، او در خیلی از موارد مرا سورپرایز می کند. او یک بازیکن فوق العاده و حتی یک انسان متواضع و باهوش است. هرمربی دوست دارد یک بازیکن مثل گوندوغان را ترکیب تیمش داشته باشد."

4416