خروجی ویژه موفقیت پرسپولیس؛ گل‌محمدی پرافتخارترین مربی ایران شد

خروجی ویژه موفقیت پرسپولیس؛ گل‌محمدی پرافتخارترین مربی ایران شد

پایگاه خبری فوتبالی-یحیی گل‌محمدی با کسب ۹ جام عنوان پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران در عرصه باشگاهی را به خود اختصاص داد.

به گزارش فوتبالی،  تا پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم امیر قلعه‌نویی و برانکو ایوانکوویچ با ۷جام رکورددار بیشترین قهرمانی در فوتبال باشگاهی ایران بودند و یحیی گل‌محمدی هم با شش جام مشترکا با علی پروین در پشت سر آن‌ها قرار داشت. 

قلعه‌نویی تا به امروز ۵ با فاتح مسابقات لیگ برتر شده و در کنار آن دوبار هم در مسابقات جام حذفی به مقام قهرمانی رسیده است. برانکو هم در طی سه سال با پرسپولیس ۳ فصل قهرمان لیگ برتر شد و یک جام حذفی و ۳ سوپرجام را هم فتح کرد. 

یحیی گل‌محمدی که با فتح دربی فینال جام حذفی توانست به سومین جام حذفی دوران سرمربیگری خود دست پیدا کند. نام خود را در کنار بزرگانی چون علی دایی، علی پروین و بهمن صالح‌نیا در زمره پرافتخارترین سرمربیان این تورنمنت قرار داد. 

گل محمدی علاوه بر افتخارات در پرسپولیس که با کسب سه جام لیگ برتر، یک جام حذفی و دو سوپرجام توام بوده در ذوب‌آهن هم در قامت سرمربی کاملا موفق بود؛ وی با گاندوها دو جام را حذفی را برد و با شکست دادن استقلال خوزستان یک قهرمانی سوپرجام را هم به نام خود و تیمش سند زد.  

۹۰۹۸