توصیه راموس به کاپیتان تاتنهام: به رئال مادرید برو

توصیه راموس به کاپیتان تاتنهام: به رئال مادرید برو

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا به هری کین ستاره تاتنهام توصیه کرد تا پیشنهاد رئال مادرید را رد نکند. 

به گزارش فوتبالی، از قرارداد هری کین با تاتنهام تنها یک فصل دیگر باقی مانده و ستاره 29 ساله انگلیسی نتوانسته هیچ جام معتبری در طول دوران حضورش در این تیم کسب کند. همین مسئله باعث شده تا کین از تمدید قراردادش با تاتنهام جلوگیری کند و حالا سران این باشگاه لندنی به دنبال فروش او هستند تا حداقل پول خوبی به دست بیاورند. 

کین گزینه اول رئال مادرید و آنچلوتی برای فصل آینده است. خروج کریم بنزما نیز باعث شده تا لوس بلانکوس انگیزه بیشتری برای خرید کین داشته باشد. حالا راموس که به تازگی اعلام کرد در فصل آینده برای پی‌اس‌جی توپ نخواهد زد به میرور گفت: "نصیحت من به تمام بازیکنان این است که هیچ وقت فرصت بازی کردن برای رئال مادرید را رد نکنید. رئال یک باشگاه خاص است و می داند که چگونه عناوین را فتح کند."

"هری کین فیزیک بسیار خوبی دارد. افراد کمی هستند که بتوانند هم اندازه او در لیگ برتر انگلیس گل بزنند. هری کین بسیار تاکتیک پذیر است و حتی در بازیسازی نیز نقش مهمی ایفا می کند. من فکر نمی کنم که او به اندازه کافی مورد توجه قرار می گیرد."

"هری کین یک گلزن فوق العاده و البته یک فوتبال عالی است. البته پر کردن جای خالی بازیکنی مثل بنزما غیرممکن است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید است."

4416