مانع بزرگ تاتنهام در راه انتقال کین به رئال مادرید

مانع بزرگ تاتنهام در راه انتقال کین به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام پس از کش و قوس ها و گمانه زنی های فراوان حول آینده هری کین تصمیم خود را به این مهاجم انگلیسی منتقل کرد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد هری کین در انتهای فصل 2023/24 با تاتنهام به اتمام می‌رسد و نشانه ای از نزدیکی دو طرف به عقد قراردادی جدید به چشم نمی‌خورد. این مهاجم انگلیسی 29 ساله در ماه های اخیر مورد توجه بسیاری از باشگاه های مطرح اروپا مانند بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن بوده است در حالی که رئال مادرید با توجه به خروج غیرمنتظره کریم بنزما به این لیست اضافه شده است. باور بر این بوده است که تاتنهام در این تابستان به کین اجازه جدایی نخواهد داد و حالا منابع معتبر تایید کرده اند که سران تاتنهام پس از انتصاب پوستکوگلو به کین اعلام کرده اند که به هیچ قیمتی در این تابستان حاضر به فروش او نخواهند شد. به کین گفته شده که حتی اگر تیمی مانند رئال مادرید با پیشنهاد 100 میلیون پوندی پا پیش بگذارد پیشنهادش قبول نخواهد شد. درون باشگاه هنوز هم این اعتقاد وجود دارد که هری کین، بهترین گلزن تاریخ تاتنهام ممکن است قرارداد جدیدی را با این تیم لندنی به امضا برساند.

پوستکوگلو که به تازگی سکان هدایت تاتنهام را در دست گرفته برای بازگشت تاتنهام به بالای جدول روی هری کین حساب ویژه ای باز کرده و حاضر نخواهد شد که او را در اول مسیر خود با این تیم از دست بدهد.

2102