مهاجم آلمانی چلسی گزینه جدید رئال مادرید برای خط حمله

مهاجم آلمانی چلسی گزینه جدید رئال مادرید برای خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی - پس از این که حرف و حدیث ها درباره این که کریم بنزما ممکن است در تابستان پیش رو از رئال مادرید جدا شود، تقویت شد، رئال مادرید به فکر جذب مهاجم در این تابستان افتاده است.

به گزارش فوتبالی، البته مادریدی ها از قبل به فکر تقویت خط حمله خود در این تابستان بوده اند و باید دید که چه اقداماتی در این رابطه انجام خواهند داد.

به گفته فابریزیو رومانو، رئال مادرید به جذب کای هاورتز علاقه دارد. این مهاجم آلمانی مورد توجه کارلو آنچلوتی بوده است و سرمربی ایتالیایی رئال مادرید دوست دارد او را در تیم خود داشته باشد.

البته چلسی راضی به فروش ارزان قیمت این مهاجم آلمانی نمی شود. همچنین باشگاه لندنی قصد ندارد که این بازیکن را قرض بدهد. بنابراین خرید این بازیکن برای رئال مادرید چندان کار آسانی نخواهد بود و به نظر می رسد که یک پروسه نسبتا طولانی در پیش باشد.

کای هاورتز در حال حاضر تا تابستان 2025 با چلسی قرارداد دارد و چلسی نمی خواهد فعلا او را از دست بدهد. کای هاورتز در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21، تک گل چلسی را مقابل منچستر سیتی به ثمر رساند و موجب قهرمانی تیمش شد. هاورتز در تابستان 2020 از بایر لورکوزن به چلسی پیوست.

1470