درگیری مورینیو با داوران در پارکینگ پس از فینال لیگ اروپا

درگیری مورینیو با داوران در پارکینگ پس از فینال لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی – ژوزه مورینیو پس از بازی فینال لیگ اروپا در پارکینگ با داوران بازی درگیر شد و به آن‌ها توهین کرد.

به گزارش فوتبالی، مورینیو که هضم باخت در فینال برایش آسان نبوده خطر جریمه توسط یوفا را به جان خرید و در پارکینگ ورزشگاه با داوران بازی رم – سویا درگیر شد و آن‌ها را "کلاهبردارهای لعنتی" خطاب کرد. 

رم در بازی شب گذشته با گل دیبالا مقابل سویا پیش افتاد اما با شروع نیمه دوم با گل به خودی مانچینی نتیجه بازی مساوی شد و پس از 120 دقیقه بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. یاسین بونو دروازبان سویا توانست با مهار دو ضربه پنالتی راه را برای تیمش هموار کند و مونتیل با گل کردن پنالتی خود جام را برای تیم اسپانیایی به ارمغان آورد. بازی بسیار پر تنش بود و 13 کارت زرد از جیب داور بیرون آمد که بیشترین تعداد کارت زرد در یک بازی در تاریخ لیگ اروپا به شمار می‌رود تا جایی که در یک لحظه تیم کمک مورینیو جلوی او را گرفته بودند تا وارد زمین نشود. او به شدت از داوری بازی خشمگین بود و قضاوت آنتونی تیلور را مورد انتقاد قرار داد هم‌چنین از تصمیم داور بازی برای جریمه کردن پلگرینی به خاطر تمارض و اجتناب از تکرار همین کار در برخورد لوکاس اوکامپوس در درون محوطه جریمه رم بسیار شاکی بود. 

مورینیو پس از بازی و اهدای جام در پارکینگ ورزشگاه منتظر داوران بازی ماند تا تیلور و تیم داوری اش سر برسند. این مربی که آشکارا عصبانی بود دوبار این جمله را تکرار کرد:" این بی احترامی است مرد. این بی احترامی است مرد." و سپس با زبان ایتالیایی شروع به داد و بیداد کرد. او سپس به زبان ایتالیایی گفت:" حتی روزتی(رئیس کمیته داوران یوفا) هم گفت که پنالتی نبوده است."

هربار که به نظر می‌رسید حرف هایش تمام شده دوباره با عصبانیت حرفی جدید می‌زد، این بار گفت:" گم شید! کلاهبردارهای لعنتی، تبریک می‌گویم، واقعا شرم آور است."

2102