رضاییان - تراکتور؛ این وصال هزینه می‌طلبد!

رضاییان - تراکتور؛ این وصال هزینه می‌طلبد!

پایگاه خبری فوتبالی- گفته می‌شود نام رامین رضاییان در لیست بازیکنان درخواستی پاکو خمز حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان یکی از بهترین بازیکنان لیگ بیست‌ودوم بود که درنهایت نتوانست با سپاهان به عنوان قهرمانی برسد ولی آمار انفرادی بسیار خوبی بر جای گذاشت.

مدافع راست سپاهان در طول سال‌های اخیر جزو معدود نفراتی بوده که باوجود عدم بازی در تبریز همواره مورد توجه و اقبال تراکتوری‌ها بوده و چهره‌ای محبوب بین تی‌تی‌ها محسوب می‌شود.

در شرایطی که شایعاتی درباره احتمال جدایی رضاییان از سپاهان و علاقه این بازیکن به لژیونر شدن مطرح شده، گفته می‌شود این بازیکن، مد نظر پاکو خمز قرار دارد و گویا یکی از افراد باشگاه تراکتور که با این مدافع راست دوستی دیرینه دارد، با وی تماس گرفته و شرایطش را جویا شده است.

هر چه هست این انتقال بزرگ نیاز به تامین منابع مالی زیادی دارد که باید دید سیاست باشگاه تراکتور در این زمینه چگونه است. انتقالی که می‌تواند بمب نقل‌وانتقالات نام بگیرد و تی‌تی‌ها را به بازیکن محبوب خود برساند!

البته قرارداد رضاییان با سپاهان، دو ساله است اما ظاهرا سال دوم با توافق دو طرف با سپاهان تمدید می شود. به این نکته هم اشاره کنیم که سپاهانی‌ها هم در تلاش هستند تا هر طور شده رامین را در اصفهان حفظ کنند.

1997