گریلیش از اسطوره رئال مادرید خواست که دهانش را ببندد!

گریلیش از اسطوره رئال مادرید خواست که دهانش را ببندد!

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی با نتیجه چهار بر صفر توانست رئال مادرید را در ورزشگاه اتحاد شکست بدهد و بدین ترتیب تیم گواردیولا برای دومین بار در سه فصل اخیر به ف ینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، بازی سیتی و رئال مادرید در دور رفت با نتیجه یک بر یک به اتمام رسیده بود که در آن زمان خیلی ها از عملکرد برخی بازیکنان منچسترسیتی نظیر جک گریلیش انتقاد کرده بودند چرا که سیتی به خصوص در نیمه دوم در برنابئو، کاملا تحت تاثیر بازی رئال مادرید قرار گرفته بود.

گواردیولا پس از حذف رئال مادرید گفته بود که درد شکست سال گذشته مقابل رئال مادرید، به مدت یک سال در شکم او و تیمش بوده است و به همین خاطر این پیروزی برای آنها خیلی مهم بوده است.  جک گریلیش، وینگر 118 میلیون یورویی منچسترسیتی نیز به نظر می رسد که از اتفاقات بازی برگشت راضی است.

در حقیقت گریلیش سال گذشته در مقابل رئال مادرید نمایش بسیار ضعیفی داشت و دو موقعیت مسلم گلزنی را در برنابئو از دست داد. او در بازی رفت نیز کاملا توسط دنی کارواخال مهار شده بود اما جک در بازی برگشت نمایش درخشانی داشت و از عوامل اصلی پیروزی پرگل تیمش بود. 

گوتی هافبک اسبق رئال مادرید بعد از بازی رفت از عملکرد گریلیش انتقاد کرده بود و گفته بود که هیچ کس این بازیکن را در بازی ندیده است. گریلیش هم پس از بازی برگشت تصمیم گرفت که از او انتقام بگیرد و برای پست توییتری هشت روز پیش در مورد صحبت های گوتی، کامنت گذاشت. گریلیش با شکلکی که در آن زیپ دهان بسته می شود، از گوتی خواست که دهانش را ببندد!

4125