افشاگری لمپارد: چلسی یک قدم تا جذب هالند فاصله داشت

افشاگری لمپارد: چلسی یک قدم تا جذب هالند فاصله داشت

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد سرمربی چلسی فاش کرد که آن‌ها در سال 2019 در یک قدمی جذب ارلینگ هالند ستاره نروژی بودند. 

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند فصل بسیار موفقی را در منچسترسیتی پشت سر می‌گذارد. او تاکنون توانسته 52 گل در تمامی رقابت‌ها برای سیتیزن‌ها به ثمر برساند و یکی از دلایل صدرنشینی سیتی در لیگ برتر انگلیس و همچنین راهیابی آن‌ها به فینال لیگ قهرمانان هست. حالا لمپارد می گوید که در دوران اول حضورش در چلسی، آن‌ها می توانستند این ماشین گلزنی نروژی را از ردبول سالزبورگ به خدمت بگیرند. 

به نقل از سایت گل، لمپارد در این باره گفت: "او بازیکنی است که سعی داشتم به چلسی ببرم. ما در بازی‌های دوستانه پیش فصل، عملکرد هالند را مشاهده کردیم و فهمیدیم که چه بازیکن خوبی است. بازیکنانی که بی اندازه عطش گلزنی و موفقیت دارند را دوست دارم. از نظرم، خیلی تلاش کردم تا او را به چلسی بیاورم، اما رقابت بزرگی در جریان بود. فکر می کنم یک بند فسخ در قراردادش وجود داشت. از جزییات خبر ندارم. نمی دانم که اصلاً دوست داشت به چلسی بیاید، اما من واقعا دوستش داشتم. خیلی فشار آوردم، اما اوضاع طور دیگه‌ای رقم خورد. هالند واقعا بازیکن برجسته‌ای است."

4416