ویسی: نفس گیرترین بازی زندگی ام بود/به هواداران آبادان تبریک می گویم

ویسی: نفس گیرترین بازی زندگی ام بود/به هواداران آبادان تبریک می گویم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی صنعت نفت آبادان بعد از فرار از سقوط، گفت: نفس گیرترین بازی دوران زندگی ام بود.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز در آخرین هفته از لیگ برتر کشورمان میهمان گل گهر سیرجان بود و در دقایق پایانی موفق شد گل پیروزی بخش را به ثمر برساند تا از سقوط به دسته پایین تر فرار کند.

عبدالله ویسی  بعد از این پیروزی بزرگ و فرار از سقوط، گفت: نفس گیرترین بازی دوران زندگی ام بود. انتظار چنین بازی ای را داشتیم ولی نه اینکه به این شکل باشد. می دانستیم چطور بازی کنیم. شجاعانه بازی کردیم و بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه دوم در دقیقه ای رسیدیم که برنده بازی شویم. به صنعت نفت و هواداران آبادانی تبریک می گویم. از تمام کسانی که در 70 روز گذشته به من کمک کردند، تشکر می کنم.

وی افزود: از هواداران تشکر می کنم. آنها در 3 بازی خارج از خانه به همراه ما بودند. به بازیکنانم گفتم شما پول می گیرید بازی می کنید ولی هواداران پول زندگی خود را می دهند تا بازی شما را تماشا کنند. واقعا پیش بینی بازی سخت را داشتیم و فقط برای برد به اینجا آماده بودیم. اصلا به نتیجه دیگری فکر نمی کردیم. خدا را شکر نتیجه طوری رقم خورد که باعث شادی هواداران نفت شد.

ویسی درباره پیام های تبریکی که از آبادان برای او ارسال شده گفت: فقط می توانیم بگویم دمتان گرم. از تک تک شما تشکر می کنیم. در آبادان تمام هواداران تا آخرین لحظه ما را حمایت کردند و کسی بد بین نبود.

ویسی درباره ماندن در فصل آینده به عنوان سرمربی نفت گفت: فعلا چیزی معلوم نیست.

سرمربی صنعت نفت درباره اینکه چرا در این فصل نفت بر خلاف سال های گذشته برای ماندن  در لیگ به سختی افتاد و جایگاه مناسبی نداشت، گفت: شما باید بررسی کنید. وقتی تیمی در یک فصل 4 مربی عوض می کند نمی تواند در لیگ بماند. ماندگاری ما هم همت همه بود. باید این وضعیت نفت کالبدشکافی شود.

2636