نساجی به دنبال تکرار تاریخ/ قائمشهری‌ها امروز خاص می‌شوند؟

نساجی به دنبال تکرار تاریخ/ قائمشهری‌ها امروز خاص می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه نساجی مازندران امروز برای متوقف کردن تیم یحیی گل‌محمدی وارد زمین مسابقه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، تا ساعاتی دیگر سوت آغاز دیدارهای آخرین روز لیگ بیست و دوم به صدا درخواهدآمد که در یکی از مهمترین بازی‌ها نساجی میزبان پرسپولیس صدرنشین است تا جام قهرمانی در قائمشهر تعیین تکلیف شود.

هر چند امروز فوتبال مازندران یکی از خاص ترین روزهای تاریخ خودش را تجربه می‌کند اما قرمزهای تهرانی هم نمی‌خواهند دست خالی به خانه برگردند. با این حال از مسئولان ورزش مازندران گرفته تا بازیکنان نساجی همه درباره امتیازگیری از تیم یحیی گل‌محمدی می‌گویند و باید منتظر ماند و دید ورزشگاه وطنی در پایان بازی امروز شاهد خوشحالی کدام تیم خواهد بود.

با وجود اینکه دیدار رفت دو تیم با یکی از پرگل‌ترین بردهای این فصل پرسپولیس همراه بود و آنها توانستند با نتیجه پنج بر صفر تیم حمید مطهری را شکست دهند اما مدتی است که با تغییر کادر فنی نساجی، روند امتیازگیری این تیم نسبت به نیم‌فصل بهتر شده است. علاوه بر این هواداران نساجی امیدوارند بتوانند بار دیگر تاریخ را تکرار کنند و ترمز پرسپولیس را بکشند.

پرسپولیس در فصل جاری بعد از باخت خانگی به سپاهان در هفته بیست و سوم، تمامی هفت دیدار بعدی خود را برد تا بار دیگر صدرنشین شود اما جالب است بدانید آخرین باری که پرسپولیس هفت برد متوالی کسب کرده بود به سال 98 برمی‌گردد. آن فصل قرمزها بعد از پیروزی مقابل سپاهان، شهرخودرو، پیکان، شاهین، ماشین‌سازی، فولاد و نفت مسجدسلیمان به مصاف با نساجی رسیدند که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا ترمز پرسپولیسی‌ها بعد از 7 هفته کشیده شود.

امروز هم پرسپولیس در شرایطی به مصاف نساجی می‌رود که شرایطی مشابه سال 98 دارد و اگر قائمشهری‌ها بعد از چهار سال بار دیگر موفق به متوقف کردن پرسپولیس شوند – در صورت پیروزی سپاهان در کرمان و کسب عنوان قهرمانی برای این تیم – یقینا برای همیشه نامشان در فوتبال باشگاهی ایران به طور خاص ثبت و یادآوری خواهد شد.

6442