9 بازی بدون برد در لیگ برتر؛ نساجیِ اسپانیایی!

9 بازی بدون برد در لیگ برتر؛ نساجیِ اسپانیایی!

پایگاه خبری فوتبالی - شکست خانگی 3 صفر برابر مس رفسنجان، همزمان شد با شنیده شدن نام ساکت الهامی در ورزشگاه وطنی.

به گزارش فوتبالی، آنچه نشان می‌دهد مدیران نساجی همچنان روی یک سیکل معیوب حرکت می‌کنند؛ از انتخاب مطهری و جانشین اسپانیایی‌اش تا حضور رحمتی و جانشین اسپانیایی‌اش.

نساجی در فصل قبل، نیمکتش را بعد از وداع با حمید مطهری به یک سرمربی اسپانیایی سپرد: کارلوس هرناندز. او آمده بود تا روند نزولی نساجی را ترمیم کند ولی نتایجی حتی ضعیف‌تر از دوران مطهری گرفت: 2 مساوی، 3 باخت، یک گل زده و 10 گل خورده. نساجی با هرناندز حتی یک بار هم در لیگ برتر برنده نشد.

نساجی در این فصل، نیمکتش را بعد از وداع با مهدی رحمتی به یک سرمربی اسپانیایی دیگر سپرد: لوکاس آلکاراس. او به قائمشهر آمد تا اوضاع بد دوران سرمربی قبلی را درمان کند ولی بعد از 4 بازی، نساجی هنوز رنگ برد را ندیده است: یک مساوی، 3 باخت، یک گل زده و 6 گل خورده.

نساجیِ اسپانیایی به شدت نسبت به برنده شدن، آلرژی دارد و هنوز نتوانسته با حضور مردان سرزمین ماتادورها، رنگ پیروزی را در لیگ برتر ببیند: 3 مساوی و 6 باخت در 9 بازی با آمار ناامیدکننده 2 گل زده و 16 گل خورده.

2 بردِ نساجی با حضور سرمربی اسپانیایی در جایی غیر از لیگ برتر رقم خورده است: با پائولو آلوز در لیگ یک (یک برد، 2 مساوی، 2 باخت، 3 گل زده و 5 گل خورده) و با هرناندز در جام حذفی (برابر پیکان در جام حذفی که با شکست برابر استقلال در نیمه‌نهایی همراه بود).

نساجی با سرمربیان اسپانیایی در تمامی رقابتها چنین آماری را ثبت کرده است: 2 برد، 5 مساوی، 9 باخت، 8 گل زده و 25 گل خورده. 

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی