گزارش آماری/ قایدی – محبی؛ زوجی درخشنده‌تر از طلا برای استقلال

گزارش آماری/ قایدی – محبی؛ زوجی درخشنده‌تر از طلا برای استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- دو مهره هجومی و بوشهری این فصل استقلال عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در حالی امسال موفق به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش نشد که اکثریت هوادارانش از کادر فنی و اکثر بازیکنان رضایت دارند. بر اساس آنچه در کانال‌های هواداری این تیم مطرح میشود، در کنار دخیل دانستن سوء مدیریت‌ها و ضعف برخی بازیکنان، افرادی هم هستند که به خاطر تاثیر در همین موفقیت نسبی و رسیدن به رتبه سوم لیگ و البته نیمه نهایی جام حذفی مورد تمجید قرار گرفته‌اند.

مهدی قایدی و محمد محبی از جمله این بازیکنانند که در فصل ناکامی آبی‌ها، توانسته‌اند هواداران تیمشان را راضی کنند. به همین دلیل است که حفظ قایدی و محبی به اولین خواسته نقل و انتقالاتی هواداران استقلال از مدیریت این باشگاه تبدیل شده است.

موفقیت زوج بوشهری در حالی رقم خورد که محمد محبی با اصرار ریکاردو ساپینتو به استقلال آمد و این مربی در بدو ورود هیچ شناختی از توانمندی مهدی قایدی نداشت. با این حال توانست به خوبی از این دو بازیکن بازی بگیرد و آنها را به ستاره‌های اصلی تیمش تبدیل کند.

تا پیش از هفته پایانی لیگ برتر، مهدی قایدی با 9 گل زده و محمد محبی با 8 گل زده به ترتیب در رتبه اول و دوم برترین گلزنان این فصل استقلال قرار دارند. این دو مهاجم هر کدام سه پاس گل هم به نام خود ثبت کردند تا تاثیر مستقیمشان روی 45 گل زده این فصل استقلال (تا به اینجای کار)، در مجموع به عدد 23 برسد. این یعنی بیش از نیمی از گل‌های استقلال را باید به حساب مهدی قایدی و محمد محبی نوشت.

آخرین همکاری این دو بازیکن، هفته ماقبل پایانی لیگ و در مقابل مس رفسنجان شکل گرفت که روی پاس مهدی قایدی و گلزنی محمد محبی استقلال توانست هفدهمین برد فصل خود را جشن بگیرد. البته ماجراجویی برای زوج بوشهری هنوز تمام نشده چرا که علاوه بر بازی حیثیتی استقلال مقابل تراکتور در هفته سی‌ام، آنها باید دو بازی در جام حذفی را هم برنده شوند که در این بین بدون شک هواداران آبی برای رسیدن به دومین جام فصل روی قایدی و محبی حساب ویژه باز کرده‌اند.

6442