مدیر فوتبال جدید بارسلونا: ستاره سابق تیم ملی پرتغال

مدیر فوتبال جدید بارسلونا: ستاره سابق تیم ملی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - رادیو کاتالونیا گزارش داده است که اندرسون لوئیز ده سوزا ملقب به "دکو" قرار است که به جانشین ماتئو آلمنی در سمت مدیر فوتبال بارسلونا مبدل شود.

به گزارش فوتبالی، دکو مدتهاست که به عنوان مشاور در حوزه فوتبال برزیل و پرتغال با باشگاه بارسلونا همکاری می کند و در خریدهایی نظیر اوبامیانگ و رافینیا نقش مهمی داشته و حالا می تواند در باشگاه کاتالان مشغول به کار شود.

دکو سابقه چهار فصل در بارسلونا زیر نظر رایکارد را دارد. او اصالتا برزیلی است اما پاسپورت پرتغالی را دارد و با لاپورتا رابطه خوبی دارد. دکو در سالهای اخیر نقش استعدادیاب بارسلونا را در فوتبال برزیل و پرتغال داشته است و بازیکنان مورد نظرش را به تیم کاتالان پیشنهاد داده است.

دکو تجربه فعالیت به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال گابون را داشته است  که در ان جا با گویم لاپورتا پسر مدیر بارسلونا همکاری می کرد و به همین خاطر رابطه بسیار خوبی با مدیر بارسا دارد. 

آلمنی در دو سال اخیر در برنامه های بارسلونا نقش مهمی داشت اما حالا تصمیم گرفته که راهی استون ویلا شود و سمت خود را در اختیار دکو قرار خواهد داد که از اعضای نسل طلایی دوره اول بارسلونا بود و در کنار بازیکنانی نظیر رونالدینیو عملکرد درخشانی در تیم کاتالان داشت.

4125