ملاقات قریب الوقوع دکو با ستاره آینده بارسلونا

ملاقات قریب الوقوع دکو با ستاره آینده بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - موندودپورتیوو گزارش داده است که بارسلونا به تک تک حرکات ویتور روکه دقت دارد و سعی می کند که با آرامش شرایط این بازیکن را دنبال کند و او را مدیریت کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای خرید این مهاجم از اتلتیکو پارانائنزه 30 میلیون یورو نقد به علاوه 30 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد پرداخته اند و به عملکرد این بازیکن نگاه ویژه ای دارندد.

روکه اخیرا با مصدومیتی شدید مواجه شده است و دکو مدیر ورزشی بارسلونا قصد دارد که شخصا به برزیل سفر کند تا با این بازیکن ملاقات کند و حمایت خود را از او نشان بدهد و جویای شرایط ویتور شود. این مهاجم 18 ساله یکی از جواهرات آینده بارسلونا به شمار می رود و کاتالان ها با دقت شرایطش را زیر نظر دارند. ژاوی دوست دارد که این بازیکن را در زمستان به تیمش اضافه کند اما بارسا در ابتدا باید با خروج برخی بازیکنان و حل مشکل اهرم های اقتصادی بتواند شرایط مالی خود را بهبود ببخشد تا امکان اضافه کردن روکه به لیست خود را داشت هباشد. 

در حقیقت بارسلونا برای ثبت قرارداد روکه در ابتدا باید مجموع دستمزد بازیکنان را کاهش بدهد و البته آنها منتظر دریافت قسط های اهرم اقتصادی فروش سهام بارسا استودیوز  به "لیبرو فوتبال فایننس" هستند. اگر بارسا نتواند روکه را در زمستان به خدمت بگیرد، در تابستان منتظر جذب او خواهد بود.

4125