دکو: بارسلونا بدون مسی قابل تصور نیست

دکو: بارسلونا بدون مسی قابل تصور نیست

خبرگزاری فوتبالی - دکو ستاره 42 ساله سابق بارسلونا در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا میان بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، دکو در مورد فینال یکشنبه شب گفت:"برای بازی فینال شانس تیمی را بیشتر نمی دانم. هر دو تیم بسیار بزرگ هستند. بایرن توانایی هایش را در بازی با بارسا نشان داد اما پی اس جی هم انگیزه بالایی دارد و نیمار سطح خیلی بالایی دارد. حضور امباپه و نیمار قطعا نکته مثبتی است. هر چند که بازی بدون تماشاگر است اما برای هواداران جذاب خواهد بود."

وی در مورد احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا بیان کرد :" نمی دانم. دوران بسیار خوبی در بارسلونا داشته و با بردن سه جام تاریخ سازی کرده است. رابطه بسیار خوبی با لئو دارد و برای من یک سورپرایز بود که راهی پی اس جی شد اما می تواند برگردد. او بازیکنی است که تفاوت ایجاد می کند و دریبل های خوبی می زند اما بازگشت یا عدم بازگشتش به خود بازیکن بستگی ندارد. بارسا و هر تیم دیگری می خواهند او را داشته باشند."

ستاره سابق فوتبال پرتغال در مورد تحقیر بارسلونا مقابل بایرن مونیخ توضیح داد:"نتیجه خیلی سختی بود. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد اما به نظرم نتیجه نشانگر تفاوت دو تیم نیست. بارسا در سالهای اخیر نقاط ضعفش را به حریفان نشان داده و کمی بی ثبات بوده است و این بار همه چیز خیلی بد پیشرفت. شاید اگر ده بار دیگر بازی تکرار شود، چنین نتیجه ای به دست نیاید."

وی در مورد شایعاتی که پیرامون جدایی مسی از نیوکمپ مطرح شده هم صحبت کرد:"نمی دانم اما قرارداد دارد. بازیکنی است که می خواهد به بردن ادامه بدهد و برایش مهم است که بارسا چگونه خودش را تقویت کند. با او صحبت نکردم اما مطمئنم که چنین نظری دارد. تصمیم گیری خیلی سخت است چرا که در مورد باشگاهی صحبت می کنیم که کل عمرش را در آن جا بوده است و. او بهترین بازیکن تاریخ بارساست. نمی توانیم بارسلونا را بدون مسی تصور کنیم اما هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد."

4125