گزارش فنی/ فرمول ساپینتو برای خط هافبک استقلال

گزارش فنی/ فرمول ساپینتو برای خط هافبک استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد بسیار خوب دو هافبک استقلال در نیم‌فصل دوم باعث شده که دیگر کسی به این فکر نکند که ریکاردو ساپینتو در نقل و انتقالات زمستانی، به دنبال جذب یک هافبک بازیساز بود.

به گزارش فوتبالی، در آن مقطع به نظر می‌رسید که خرید یک هافبک بازیساز برای آبی‌ها، واجب‌تر از نان شب باشد اما مشکلات مختلفی که استقلال در آن مقطع داشت، باعث شد که ساپینتو قید جذب بازیکن جدید را بزند.

با توجه به شرایط پیش آمده ساپینتو تصمیم گرفت از همان بازیکنانی که در خط هافبک در اختیار داشت استفاده کند و با احیا کردن سعید مهری و آرش رضاوند نیاز استقلال به خرید هافبک را بر طرف کرد. حالا چشمی، مهری و رضاوند نفرات ثابت استقلال در خط هافبک هستند و هر سه بازیکن عملکرد درخشانی تا اینجای لیگ داشته‌اند.

سعید مهری و آرش رضاوند که در مقطعی زیر فشار انتقادات هواداران استقلال بودند، این فصل تبدیل به مهره‌های محبوب تیم ریکاردو ساپینتو شده‌اند و هر دو نفر، نقش مهمی در عملکرد هجومی صدرنشین فعلی لیگ دارند.

روزبه چشمی هم که کلا این فصل، یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال بوده و با بازی در پست تخصصی، کیفیت فنی بالایش را به نمایش گذاشته است.

2636