نقش کلیدی نامزد اوسیمهن در مشخص شدن مقصد آینده‌اش

نقش کلیدی نامزد اوسیمهن در مشخص شدن مقصد آینده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - نامزد ویکتور اوسیمهن می تواند نقشی کلیدی در تصمیم آینه این مهاجم نیجریه ای ایفا کند آن هم در حالی که بایرن مونیخ و منچستریونایتد به دنبال خرید او هستند.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ در تابستان به دنبال خرید یک مهاجم بزرگ است چرا که مدتهاست که به دنبال خرید جایگزین برای رونالدو است. اوسیمهن به هدف  اصلی شیاطین سرخ تبدیل شده به خصوص که فصل فوق العاده ای در ناپولی داشته است. این مهاجم 24 ساله در این فصل 25 گل زده و آقای گل لیگ ایتالیا اسعت. عملکرد فوق العاده وی نگاه باشگاه های مختلف اروپایی را جلب کرده است و ناپولی نیز برای فروش این مهاجم مبلغ 100 میلیون یورو درخواست کرده است.

اما به نظر می رسد که نامزد اوسیمهن نقشی کلیدی در تعیین آینده وی داشته باشد. در حقیقت نامزد اوسیمهن یعنی استفانی در آلمان متولد و بزرگ شده و همین مسئله شاید باعث شود که این مهاجم، بایرن مونیخ را به سایر گزینه هایش ترجیح بدهد.

کری هائو خبرنگار آلمانی گزارش داده است که استفانی از بازگشت به آلمان استقبال کرده است تا دخترش بتواند به خانواده اش نزدیک تر شود. از سویی اوسیمهن که تجربه حضور در ولفسبورگ را دارد، می تواند دوباره به بوندسلیگا برگردد.  اوسیمهن البته پیش از این گفته بود که رویایش حضور در لیگ انگلیس است که به جز یونایتد از تیم های دیگری نظیر چلسی هم پیشنهاد دارد.

4125