اوسیمهن از لیست ناپولی کنار گذاشته شد؛ عربستانی ها نجاتش می‌دهند؟

اوسیمهن از لیست ناپولی کنار گذاشته شد؛ عربستانی ها نجاتش می‌دهند؟

پایگاه خبری فوتبالی - سریال ویکتور اوسیمهن با وجود بسته شدن پنجره نقل  انتقالات تابستانی همچنان به پایان نرسیده است.

به گزارش فوتبالی، پنجره نقل و انتقالات در لیگ های بزرگ اروپایی بسته شده است. البته پنجره نقل و انتقالاتی در عربستان همچنان تا دوشنبه باز خواهد بود و آخرین امید ناپولی این است که بتوانند اوسیمهن را به باشگاه های عربستانی بفروشند!

ناپولی که به فروش اوسیمهن مطمئن بود،  در این تابستان 150 میلیون یورو هزینه کرد و خریدهایی نظیر مک تامینی، گیلمور و لوکاکو را داشت. اوسیمهن منتظر بود که دلارنتیس به او اوکی بدهد تا به الاهلی ملحق شود چرا که باشگاه عربستانی به او پیشنهاد دستمزد سالانه 40 میلیون یورو را داده بود.

ناپولی و الاهلی از نظر مالی به توافق نرسیدند تا در آخرین ساعات روز گذشته، چلسی به سراغ این بازیکن بیاید اما این بار مشکل این بود که دستمزد پیشنهادی چلسی از دستمزد اوسیمهن در ناپولی کمتر بود و به همین خاطر توافق به هم خورد. حالا ناپولی امیدوار است که عربستانی ها به سراغ اوسیمهن بیایند. الاهلی با جذب ایوان تونی از برنتفورد، مهاجم مورد نظرش را به خدمت گرفته است اما شاید باشگاه های دیگری از عربستان به خرید مهاجم نیجریه ای علاقمند باشند.

در صورتی که ناپولی نتواند در روزهای آینده اوسیمهن را بفروشد، مشکل عجیبی پیش می آید چرا که این بازیکن از لیست ناپولی خط خورده و ممکن است که تا زمستان نتواند بازی کند! کونته علاقه ای به اوسیمهن ندارد و  با جذب لوکاکو، نیازی هم به این بازیکن حس نمی کند.

اوسیمهن از لیست ناپولی در لیگ ایتالیا خط خورده است. او در کل تابستان در اردوی پیش فصل حضور نداشت و قرار بود که از ناپولی جدا شود اما فعلا با هیچ تیمی به توافق نرسیده است.

4125