رد آخرین پیشنهاد چلسی توسط ستاره ناپولی

رد آخرین پیشنهاد چلسی توسط ستاره ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - ویکتور اوسیمهن ستاره نیجریه ای ناپولی از پیشنهاد آخر چلسی راضی نیست و به این باشگاه لندنی جواب منفی داد.

به گزارش فوتبالی، تنها چند ساعت به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و چلسی سخت در حال تلاش برای جذب ویکتور اوسیمهن از ناپولی است. همانطور که انزو مارسکا سرمربی ایتالیایی این تیم در هفته گذشته عنوان کرد که او به یک مهاجم شماره 9 تخصصی نیاز دارد و در صدر لیست این باشگاه، ویکتور اوسیمهن ستاره نیجریه ای ناپولی است که دیگر نمی خواهد در ناپولی بازی کند و با وجود پیوستن روملو لوکاکو به این باشگاه سابقه همکاری او با آنتونیو کونته، اوسیمهن نیز از ایده ترک ناپل استقبال می کند.

در ابتدا الاهلی با باشگاه ناپولی بر سر ویکتور اوسیمهن به توافق رسید، اما ستاره گلزن فعلاً چراغ سبزی به این انتقال نشان نداده و این باعث شد تا چلسی از فرصت پیش آمده استفاده کند. 

فابریس هاوکینز، ژورنالیست رادیو مونته کارلو عنوان کرد که نمایندگان چلسی در حال حاضر در ناپولی هستند تا اوسیمهن را راضی به پیوستن به باشگاه لندنی کنند. آخرین یشنهاد چلسی به اوسیمهن، دستمزد 155 هزار پوندی در هفته بود که توسط نمایندگان این بازیکن رد شد. اگر توافقی حاصل نشود، اوسیمهن در ایتالیا می ماند.

4416