واکنش بایرن مونیخ به احتمال جذب مهاجم 150 میلیونی

واکنش بایرن مونیخ به احتمال جذب مهاجم 150 میلیونی

پایگاه خبری فوتبالی - اولیور کان مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مورد شایعه پیوستن ویکتور اوسیمهن مهاجم نیجریه ای ناپولی به تیمش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اخیرا شایعاتی در مورد پیوستن اوسیمهن به بایرن مونیخ مطرح شده است که البته ناپولی قیمت این بازیکن را 150 میلیون یورو تعیین کرده است. البته ناپولی می گوید که برنامه ای برای فروش اوسیمهن در این تابستان ندارد و روی آقای گل لیگ ایتالیا در ترکیب تیمش برای فصل آینده حساب می کند.

بایرن مونیخ به دنبال خرید مهاجم است و اولیور کان در مورد اقای گل لیگ ایتالیا صحبت کرد. مدیر ورزشی باواریایی ها در مورد احتمال پیوستن اوسیمهن به بایرن مونیخ گفت:" به خرید مهاجم فکر می کنیم.  فراموش نکنیم که ما در این فصل با 83 گل بهترین خط حمله بوندسلیگا را داشته ایم، نکته ای که نشان می دهد که ترکیب کنونی ما می تواند گلهای زیادی بزند. 150 میلیون یورو برای اوسیمهن؟ باید از خودمان سوال بپرسیم. با این قیمت ها بایرن باید از خودش بپرسد: آیا بازیکنی هست که تضمین پرداخت چنین پولی را به شما بدهد؟ این می تواند یک ریسک بزرگ باشد. "

البته بایرن مونیخ تنها مشتری اوسیمهن نیست چرا که گفته می شود که این بازیکن و وکلایش اخیرا در پاریس رویت شده اند و شایعه مذاکره وی با پی اس جی داغ است. مهاجم نیجریه ای در این فصل 23 گل در لیگ ایتالیا زده و تیم های انگلیسی نظیر منچستریونایتد و چلسی هم رویای جذب او را دارند.

4125