فرمول ساپینتو برای پیروزی در دربی؛ آبی‌ها به ماجراهای مدیریتی فکر نمی‌کنند!

فرمول ساپینتو برای پیروزی در دربی؛ آبی‌ها به ماجراهای مدیریتی فکر نمی‌کنند!

پایگاه خبری فوتبالی- رمز موفقیت در دربی از دید سرمربی استقلال چیست؟

به گزارش فوتبالی، اگر چه تیم ریکاردو ساپینتو در 9 مسابقه از 10 بازی آخرش پیروز شده و در آخرین بازی‌اش قبل از دربی، 6 گل به هوادار زده اما سرمربی پرتغالی بهتر از هر شخص دیگری می‌داند که داستان دربی با سایر بازیها متفاوت است و او نمی‌تواند نسبت به برد تیمش مقابل رقیب سنتی، مطمئن باشد.

ساپینتو که بعد از بازی با هوادار به شاگردانش هشدار داده به هیچ وجه مغرور نشوند و بازی با پرسپولیس را دست کم نگیرند، در اظهارنظری، درباره بازی فوق‌العاده حساس با تیم یحیی گل‌محمدی گفته است:"هر تیمی از لحاظ ذهنی آماده‌تر باشد این بازی را خواهد برد. من به استقلال و بچه‌هایم برای این دیدار خیلی امیدوار هستم. خوشحالم که با بچه‌هایی کار می‌کنم که از لحاظ ذهنی، بدنی و فنی بسیار حرفه‌ای و تاکتیک پذیر هستند."

استقلال در حالی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که به لحاظ مدیریتی، شرایط پایداری ندارد. برخی خبرها حاکی از آن است که استقلال برای دومین فصل متوالی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شده است اما منتهی ساپینتو فعلا علاقه‌ای ندارد درباره مشکلات غیرفنی تیمش صحبت کند:" همه اتفاقات و مشکلات قبل را فراموش کرده‌ام و بعد از اینکه جام را بگیرم درباره حواشی تیم در این مدت صحبت خواهم کرد."

1984