اعتراض باشگاه پرسپولیس؛ قوانین سازمان لیگ بازیکن‌های داخلی را گران کرد!

اعتراض باشگاه پرسپولیس؛ قوانین سازمان لیگ بازیکن‌های داخلی را گران کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از قیمت‌های نجومی بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گلایه کرد.

به گزارش فوتبالی، فصل نقل و انتقالات به صورت رسمی از روز 7 تیر شروع شده است و تا 28 شهریور ادامه خواهد داشت. البته فعالیت تیم‌ها قبل از این تاریخ به صورت غیر رسمی شروع شده بود اما به شکل عجیبی هنوز هیچ انتقال رسمی در بازار فوتبال ایران انجام نشده است و هیچ تیمی از خریدهای جدیدش رونمایی نکرده است.

یکی از دلایل این اتفاق این است که قیمت بازیکنان داخلی به شکل سرسام‌آوری بالا رفته است. امروز پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای که مقابل ساختمان این باشگاه با خبرنگاران داشت در این باره صحبت و از اعداد و ارقامی که این روزها می‌شنود با صفت «نجومی» یاد کرد.

حدادی سازمان لیگ را در هم این مساله دخیل دانست و گفت: «اگر سازمان لیگ دست ما را در جذب بازیکنان خارجی باز می‌گذاشت و اجازه می‌داد ما باشگا‌ه‌ها بیشتر از 5 بازیکن خارجی جذب کنند ارقام بازیکنان داخلی به این شکل بالا نمی‌رفت. چون بازیکنان باکیفیت خارجی قیمت معقول‌تری دارند.»

حدادی البته به شکل مشروط از قانون سقف قراردادها حمایت کرد و گفت: «البته خوب است که سازمان لیگ قانون سقف قراردادها را وضع کرده است اما ما از سازمان لیگ می‌خواهیم مساله درآمدهای تبلیغات محیطی را هم حل کند. ما در هفته‌های گذشته به طور مکرر در این باره نامه زده‌ایم که آخرین نامه را هم به آقای تاج زده‌ایم. ما روی این درآمدها و بلیت فروشی حساب کرده‌ایم.»

حدادی در بخشی از حرف‌هایش هم اعلام کرد که بین باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ درباره حساب‌های دو فصل پیش 12 میلیارد تومان اختلاف حساب وجود دارد و این موضوع هم باید حل شود. او گفت پرسپولیس دیگر یک باشگاه دولتی نیست و باید به دنبال منافع سهامدارانش باشد.

1359