کنایه سنگین مدیر بارسلونا به رئال مادرید

کنایه سنگین مدیر بارسلونا به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا فردا ظهر قرار است که در مورد پرونده نگریرا توضیح بدهد اما امروز در حضور هواداران تیمش به کمیته تحقیقات و رئال مادرید حمله کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به خاطر پرداخت هفت میلیون یورو به مدت هفده سال به انریکز نگریرا نایب رییس سابق کمیته داوران مورد تحقیقات قرار دارد و خطر حذف آنها از لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده بسیار جدی است. حالا لاپورتا در حضور هواداران بارسا در مورد این پرونده گفته است:"هیچ مدرکی ندارند. آنها با بزرگنمایی شرایط سعی می کنند که افکار عمومی را تحت تاثیر قرار بدهند. مبلغی به عنوان مشاوره به شرکتی پرداخته شده که یک داور سابق و نایب رییس سابق کمیته داوران هم عضوی از آن شرکت بوده است. این فرد هیچ نقشی در تغییر نتایج نداشته است چرا که داوران بازیهای ما توسط او تعیین نشده است. همه چیز را توضیح خواهیم داد."

رئال مادرید به عنوان مطلع در دادگاه پرونده نگریرا حضور پیدا کرده است و لاپورتا به همین خاطر به رئال مادرید حمله کرد. مدیر بارسلونا بیان کرد:"به هیچ وجه دوست نداریم که با کمک داور بازیهایمان را ببریم اما برخی باشگاه ها علی الخصوص یکی از آنها که به دادگاه شکایت کرده (اشاره به رئال مادرید) در طول تاریخ از داوری ها سود برده است. فردا همه چیز را خوب توضیح می دهیم و امیدواریم همه درک کنند. اجازه نمی دهیم که کسی به احساس بارسایی ها توهین کند. 125 سال تاریخچه داریم و احساس هواداران در این سالها رشد زیادی داشته است."

4125