واکنش آنچلوتی به شکست تلخ رئال مادرید برابر ویارئال

واکنش آنچلوتی به شکست تلخ رئال مادرید برابر ویارئال

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی معتقد است که رئال مادرید برای بازی با ویارئال از انگیزه بالایی برخوردار نبود و به همین خاطر مقابل زیردریایی‌ها شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رئال مادرید و ویارئال از چهارچوب هفته بیست و هشتم لالیگا در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم به میدان رفتند. در ابتدا لوس بلانکوس با گل به خودی پائو تورس جلو افتاد، اما ویارئال توسط چاکووئزه به گل تساوی رسید. در نیمه دوم باز هم رئال مادرید به وسیله وینیسیوس، 2-1 پیش افتاد، اما مورالس و چاکووئزه دو گل برای کیکه ستین به ثمر رساندند تا این بازی در نهایت با شکست 3-2 قهرمان اروپا همراه شود. 

آنچلوتی درباره این شکست گفت: "آماده شدن برای این بازی خیلی سخت بود، چون دیدار با ویارئال، بین دو بازی سخت قرار گرفته بود که واقعاً آن دو بازی مهم تر بودند. تغییرات زیادی در تیم دادم، چون بازی با بارسلونا انرژی زیادی از ما گرفت. نمی توانستیم 100% انگیزه برای این بازی داشته باشیم، چون واقعا از نظر ذهنی و فیزیکی، در نیوکمپ خسته شده بودیم. این شکست باعث تغییر ذهنیت و روحیه ما در لیگ قهرمانان اروپا نشده است. بازی چهارشنبه شب مقابل چلسی کاملاً متفاوت خواهد بود. 

4416